UltraFutAnya

Edzővel folytatom

2016. november 24. - ultrafutanya

November elején voltam az ENSPORT-nál teljesítménydiagnosztikán, amiről be is számoltam itt a blogon. Ezután felkeresett Erdélyi Nándi, a cég ügyvezetője egy ajánlattal: kapom tőle a diagnosztikát és az egyéni edzéstervet, én pedig írok a közös munkáról. Ő nem szól bele abba, amit írok, nincs megkötés, leírhatok hideget-meleget.
Alig hittem el és persze nagyon örültem ennek a lehetőségnek! Hisz így sokkal hatékonyabban futhatok, ráadásul milyen menő, hogy lesz egy edzőm, yeah... Aztán jól rá is

paráztam a dologra. Elmondom miért :)



EGYRÉSZT

Szerettem volna az első ultratávomra egyedül felkészülni. Hogy miért? Mert végtelenül nagy és hatalmas kisebbségi komplexussal rendelkezem, emiatt aztán csak úgy teng bennem a bizonyítási vágy. Mindent egyedül! Mert kemény vagyok, mint a kád széle! Nyilván sejtettem, hogy egy idő után úgyis szükségem lesz egy edzőre, mert fingom nincs arról, hogy kell felkészülni egy Ultrabalaton egyéni teljesítésére, nade ez hol van még.... A lényeg, hogy nem akartam azt hallani, hogy jaaa, neked edződ van, úgy könnyűűű!!!


MÁSRÉSZT

Mikor tudok futni?
- amikor babakocsizni viszem L.-t. Ami lehet akár egy-másfél óra is, de van olyan, hogy fél óra után vízszintesbe hisztizi magát, és akkor tiplizni kell haza.
- vagy amikor alvásidő van, de ekkor csak a futópad jöhet szóba...
- hétvégén tudok hosszabbakat futni, mert elindulok, mikor még alszik a család, és kb. a reggeli végére már otthon is vagyok, így minimális időt vesz el a futás a családi együttléttől.
- télen viszont csak rövideket tudok futni, mert a sötétben nem indulok neki egyedül hétvégén sem

Hogy a tökbe fogok betartani egy edzéstervet??? :)

Mégis belementem, mert szeretem a kihívásokat. Meg igazából nem veszíthetek semmit. Meg hát ott az a bizonyítási vágy.. Meg a kád széle. Ennyi :)


AHOY OPTIVITA!

Tegnap bementem a laborba egy kis egyeztetésre, ismerkedésre. Ebből aztán az lett, hogy a paráim 60 %-át sikerült is eloszlatni. Ez a Nándi egész jóarcnak tűnik, és ami még fontosabb: rugalmas. Vagy annak tűnik :) Azt mondta, hogy járnak hozzájuk edzéstervezésre mindenféle elfoglaltsággal rendelkező emberek, ne izguljak, megoldjuk. Szerinte az, hogy valaki edzővel fut, nem jelenti azt, hogy most akkor nincs több örömfutás, és csak a teljesítmény hajszolásából áll minden. Hát megmondom őszintén, hogy baromi kíváncsi vagyok arra, hogyan fog ez az egész zajlani, hogy oldjuk meg. Viszont további 20% para távozott belőlem a kíváncsiság javára. Alig várom, hogy belevágjunk!
Kezdetnek létrehoztuk a profilomat az edzésprogramban. Ennek a felületnek a tartalmát az edző és én fogjuk látni. Én azt, hogy milyen edzéseket csináljak, ő pedig azt, amit megcsináltam/ kihagytam/ alul-vagy túlteljesítettem (mindhárom variációt más színnel jelöli a rendszer).
Szó esett arról is, hogy 3 hetes ciklusokban fogunk majd dolgozni, ami kb. azt jelenti, hogy két keményebb hetet egy laza hét fog követni.
Mivel már egy ideje megcsináltam a 2017-es versenynaptáramat, ezért a versenyeket is rögzítettük a programban. "A" kategóriás verseny, vagyis a legfontosabb verseny pedig, úgy is mondhatnám, hogy a célverseny (most pedig alamuszi nyuszi kimondja szíve vágyát) a júniusi 12 órás Optivita Ultrafutó Kupa 6 órás betétszáma. Már az, hogy hangosan kimondtam, hogy júniusban szeretnék indulni életem első 6 órás versenyén, esküszöm felért egy önismereti tréninggel. :) A felkészülésre van hat hónapom, decemberben indul a mandula. Addig meg gyógyulok, mert jelenleg 10 napos antibiotikum kúrán vagyok, 13 futásmentes nap következik, de nem bánom, legalább rápihenek a következő fél évre :)






A bejegyzés trackback címe:

https://ultrafutanya.blog.hu/api/trackback/id/tr112171868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása