UltraFutAnya

Sült zabkása süti

2016. október 05. - ultrafutanya

Mostanában már kezd kicsit elegem lenni reggelire a zabkásából, ezért keksz receptek után kutatok. Kisebb-nagyobb, de inkább kisebb sikerrel... A gluténérzékenységem miatt át kellett térjek a Norbi Update lisztről a Szafi lisztre, ám ezzel még csak barátkozom, nem olyan könnyű bánni vele, mint az Update-tel. Az Update lisztet simán tudtam alkalmazni fehérlisztes receptekre is, annyi különbséggel, hogy feleannyi kellett csak belőle, vagy még kevesebb. A Szafi liszt viszont huncutkodik velem, még ki kell ismerjem... Pozitívuma viszont, hogy mivel nem tartalmaz glutént, nem is vagyok rosszul tőle.
Szóval keksz recept... Az eredeti recept szerint ez keksz, én azonban átkereszteltem, mert szerintem nem keksz, inkább aprósüti. A bögrét átírtam grammra, más édesítőt használtam, raktam bele még almát is, de egyébként ez megint egy szuper Szafi recept.
És megeszi a nagyfiam!!!!! Sőt mindkettő megeszi, de hogy az a nagyfiam, aki nem eszik mást, csak sajtos-tejfölös tésztát meg rántott húst, hogy ő megeszi, na az maga a csoda!!!! :)))

Mehet még bele aszalt gyümi, vagy csokidarabok is


Hozzávalók

  • 180 g aprószemű zabpehely
  • 30 g zabpehelyliszt (mákdaráló+zabpehely)
  • 60 g hámozott, aprólyukún lereszelt alma (nedvességet kinyomtam belőle)
  • 15 g Paleo Negyedannyi Ugyanannyi édesítő
  • 3 dl tej
  • 1 tojás


Elkészítés

  1.  A hozzávalókat összekeverem.
  2. Szilikonos sütőpapírral bélelt tepsire evőkanállal halmokat rakok, amiket csak minimálisan simítok el, mert sütés közben úgyis terülni fog, és nem szeretem, ha lapos a cucc.
  3. Légkeveréssel 180 fokra előmelegített sütőben addig sütöm, amíg a széle megbarnul.


A zabpehely miatt csak reggelire eszem.

    A bejegyzés trackback címe:

    https://ultrafutanya.blog.hu/api/trackback/id/tr8212171916

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    süti beállítások módosítása