UltraFutAnya

Marokkói sütőtök tagine

2016. szeptember 20. - ultrafutanya

Ezt a receptet a Nosalty-n találtam. Nem igazán módosítottam rajta, mert úgy ahogy van, ez egy szuper recept, ezúton is köszönöm az ötletgazdának!!!

Mégis változtattam picit:


- a fűszereket csak érzésre szórtam bele, nem mértem
- gazdagítottam fél kg csirkemellel, mert A. szerint hús nélkül nem étel az étel
- harisszát nem készítettem, köszönhetően annak, hogy A. évente kétszer megy Afrikába, ezért mindig van itthon
- kihagytam a koriandert (így is rettenet jó lett)
- se vizet, se sűrített parit nem használtam, helyette Passata-t raktam bele (beszerzési hely: Penny)
- kukszkuszt sem ettünk hozzá, így is tökéletes egytálétel lesz belőle



Hozzávalók

  • olaj
  • 1 hagyma
  • gyömbér
  • fél kg héjától megtisztított, felkockázott sütőtök
  • fahéj
  • római kömény (őrölt)
  •  1 tk harissza paszta
  • 1 ek méz
  • 3-4 dl Paradicsom Passata
  • maroknyi aszalt vörösáfonya
  • fél kg lilabab (konzerv)


Elkészítés

  1. Az apróra vágott hagymát megdinsztelem.
  2. Ekkor mehet rá a kockázott csirkemell és a sütőtök kockák.
  3. Mikor elfőtte a levét, amit a csirkemell eresztett, felöntöm a passata-val, beleteszem a fűszereket, az áfonyát és a mézet.
  4. Addig főzöm, amíg puha lesz a sütőtök.
  5. Ekkor beleteszem a babot is, 2 percig hagyom együtt rottyanni, és már kész is. Isteni finom!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://ultrafutanya.blog.hu/api/trackback/id/tr1112171944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása