UltraFutAnya

Az egyszerű, de nagyszerű JOGHURTTORTA

2016. október 04. - ultrafutanya

Régen anya csinált ilyet nagyon sokszor. Viszont akkoriban nem szerettem, ha van benne gyümölcs, most viszont igen. Nagyon is. Bármilyen gyümölcsöt (konzerv, friss, aszalt, stb.) lehet beletenni, vagy leönteni gyümölcszselével, vagy csokiöntettel, de önmagában is finom. A lényeg: mostanában teljesen rá vagyok kattanva.


Eddig nagyon ragaszkodtam a cukrozott Hulala habtejszínhez (tudom, hogy mű, meg minden, de nekem ez jön be :P ), ám mivel elég gyakran használom, ezért kénytelen vagyok lecserélni light verzióra. Mert a cukor, az mégiscsak cukor, azt meg nem eszem... 
Majd ha megtaláltam méltó utódját, a receptekben is javítani fogom az összetevőknél. 

A képen elég ronda, hát ez van



Hozzávalók

  • 2 dl Hulala habtejszín
  • 15 g Paleo Negyedannyi Ugyanannyi édesítő
  • 3 zacsi Zselatin fix
  • 450-500 g natúr joghurt
  • 1 konzerv gyümi


Elkészítés

  1. A hozzávalókat - a gyümölcs kivételével- belevágom egy keverőtálba, majd gépi habverővel felverem.
  2. Fakanállal belekeverem a gyömölcsöt, és tortaformába öntöm.
  3. Fogyasztás előtt hűtőben hagyom állni 3-4 órát, vagy akár egy egész éjszakát.


Karácsonykor is szuper, a sok édesség és nehéz kaja közt igazi üdítő csemege... Nyáron pedig tökéletes hűsítő ;) 

A bejegyzés trackback címe:

https://ultrafutanya.blog.hu/api/trackback/id/tr7212171924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása