UltraFutAnya

Kókuszkocka - diétás, gluténmentes, szafi

2016. szeptember 27. - ultrafutanya

Hétvégén majd'megőrültem egy kis sütiért... Még szerencse, hogy voltak hozzá alapanyagaim, különben a gyerekek csokikészletére vetettem volna rá magam... Most csináltam először Szafi-féle kókuszkockát, és csak egy icipicit változtattam a recepten, és úgy érzem maradok ennél a verziónál, a férjem szerint is: eteti magát

:)
Kisebb tepsiben sütöttem, mint szerettem volna, aztán rájöttem, hogy így laposan sokkal jobb, habár nem biztos, hogy megérdemli így a kocka nevet :)



Hozzávalók

  • 32 g Szafi Fitt CH csökkentő lisztkeverék
  • 5 tojás
  • 25 g margarin/vaj
  • 6 g sütőpor
  • 25 g Paleo Negyedannyi Ugyanannyi édesítő  


Elkészítés

  1. A tojásokat a cukorral és a margarinnal habbá verem.
  2. Hozzákeverem a lisztet is, majd légkeveréssel 160 fokra előmelegített sütőben készre sütöm kb. 15 perc alatt egy nagyjából 20x20 centis tepsiben.
  3. Kihűlés után kockákra vágom, majd villával belemártom a csokimázba, és meghempergetem a kókuszreszelékben


Csokimáz

  • 2 tábla 70%-os étcsoki
  • 200 g margarin/vaj
  • 1 ek Paleo Negyedannyi Ugyanannyi édesítő
  • pici rum/rumaroma
  • 2,5-3 dl tej

 A hozzávalókat alacsony lángon felolvasztom. Nekem többször is kihűlt, ilyenkor újra meggyújtottam alatta a lángot, ha túl sűrű volt, akkor pedig öntöttem még bele pici tejet.


A bejegyzés trackback címe:

https://ultrafutanya.blog.hu/api/trackback/id/tr6712171930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása