Banacsinta

2018. március 11. - ultrafutanya

Ha van egy banánod, egy tojásod és 5 perced, akkor máris gazdagabb lehetsz egy szuper gyors és finom uzsival! Anyósomtól kaptam a receptet, szerintem fergeteges! 

Cukormentes tejszínhabbal és ZeroCarb csokiöntettel futtattam meg. A tejszínhab abszolút ehető, nincs vele gond. A csokiöntetről annyit, hogy a közel 0 ch és kalória tartalomhoz képest egész ehető, sőt még azt is ki merem mondani, hogy finom ;) Szeretem a ZeoCarb önteteket, mert így nem az édes szószokra megy el a napi CH betevőm, hanem több értékes szénhidrátot, zöldséget, köretet ehetek. Palacsinta viszont nincs csokiszósz nélkül :D

banacsinta.JPG

Hozzávalók:

  • 1 db tojás
  • 1 db banán

 

Elkészítés:

  1. Keverőtálba teszem a hozzávalókat, botmixerrel krémesre keverem őket.
  2. Egy palacsintasütőt befújok EzCoat kalóriamentes olajspray-vel (vagy ha még belefér a napi zsírbevitelbe akkor pici vajat/kókuszolajat felolvasztok).
  3. Ez a mennyiség egy főnek elég, én 1-1 szedőkanálnyi kupacot rakok a palacsintasütőbe, hogy 2 db legyen belőle, és hagyom magától szétterülni a masszát. 
  4. Mikor már a széle pirul, megfordítom, és a másik oldalát is megsütöm.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ultrafutanya.blog.hu/api/trackback/id/tr8413730926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.