UltraFutAnya

Tükörtojás bébispenót fészekben, rösztivel

2017. március 13. - ultrafutanya

Napokig árválkodott a bébispenót a hűtőben, mire rávettem magam, hogy csináljak belőle valamit. Az eredmény olyan szuper lett, hogy nem is értem miért vártam az elkészítésével ennyit. Az ötlet a Streetkitchen-től van. Én egy picit leegyszerűsítettem, mert nem akartam pepecselni a rösztivel, és most a hagymához se nagyon volt kedvem. Szóval így mindennel együtt kb 20 perc alatt készen van az egész, ami nagyon csábító dolog, főleg, ha három gyermek szaladgál közben körülötted. Tökéletes ebédre, vacsira is. Oltári finom egytálétel.

 

img_4564.JPG

 

Hozzávalók 1 főre:

  • tejszín (kb. 1-1,5 dl)
  • 100 g bébispenót
  • 2 tojás
  • 2 háromszög röszti (Pennyben szoktam venni mirelitet, mert ebben nincs liszt, és nem kell vele pepecselni)

 

Elkészítés:

  1. Kevés tejszínt egy lábasban felforralok.
  2. Beleteszem a spenótot, icipici sóval ízesítem, és addig párolom, amíg kicsit össze nem esik.
  3. Ekkor az egészet átöntöm egy tűzálló tálba, szétterítem, és a spenótfészekre ütöm a tojásokat.
  4. Mellé rendezem a rösztit, és 200 fokos sütőben addig sütöm, amíg a rösztik megpirulnak, és a tojások is szépen megsülnek. Ez azt hiszem max negyed óra.

A bejegyzés trackback címe:

https://ultrafutanya.blog.hu/api/trackback/id/tr4112334709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása