UltraFutAnya

41. hét - havi agybaj, nem alszik a baba

2016. október 17. - ultrafutanya

 

Együtt, mind az öten
Vasárnap délutánra maradt még egy laza 7 km, amit családban nyomtunk le. Ennek különösen örültem, rég volt ilyen :)
Nade vissza az időben...
16.10.12. 10 km


Hosszú-hosszú szervezkedés után szerdán végre sikerült együtt futni E.-vel, aki szintén Gödön lakik, és ugyanabban a FB futócsoportban vagyunk. Úgyhogy a virtuális ismerettség átment valódi ismerettségbe :) Kb. 5 km-t futottunk együtt, mert utána iszkolnom kellett haza megetetni, meg elaltatni a kislányt. E. olyan tempót diktált, hogy úgy lihegtem mellette, mint egy vadászkutya hajtás közben (vagy talán még jobban), de azért nagyon élveztem, ugyanolyan jófej élőben, mint virtuálisan :)



Elvághatatlan kötelék <3

És ami a kislányt illeti... Egy pár napja van valami a levegőben.... Eddig olyan

gyönyörűen elaludt mindig... Énekeltem neki, letettem az ágyába, cumi a szájába, és gyönyörűen elaludt magától. Éjszaka, mikor felriadt, csak adtam neki egy cumit, vagy megetettem, és már aludt is tovább. Na ez most nem így van... Nappal csak a kezemben hajlandó aludni, és amikor leteszem az ágyikóba, abban a pillanatban felsír, felül, és kapaszkodik belém. Éjszaka pedig legalább 45 perc amíg vissza tudom altatni.... Mindez azt jelenti, hogy éjjel nem alszom többet 2,5-3 óránál... Ez pedig rányomja bélyegét a közhangulatra, ami csütörtökre tetőfokára hágott... Egész nap semmit nem aludt ez a gyerek.. A kupi meg csak gyűlt és gyűlt a házban... Hirtelen úgy éreztem, hogy ami általában könnyedén megy, az most lehetetlen küldetés: a háztartás, a főzés, a gyerekek szállítása oviba, oviból haza, fociedzésre, stb. Teljesen besokalltam.. Az, hogy fáradt vagyok, nem fejezi ki elég színesen azt, amit valójában éreztem... Rettentő türelmetlen lettem, semmihez sem volt kedvem, és még D. fiam egyik óvónénijével is goromba voltam, pedig ő egy áldott jó lélek, a türelem mintaképe, remélem nem vette magára... Elég sötét gondolatok kavarogtak a fejemben, amit csak a friss levegő, és a futás tud kiűzni onnan, úgyhogy pénteken már kúráltam is magam egy laza tízessel. Jót tett, kiűzte belőlem az ördögöt :)

16.10.14. 10 km



Vasárnapra terveztünk E.-vel egy 20-ast, ami nyilván nem jött össze. Sajnos én csak nagyon random módra tudok futásnak eredni, a tervezés az a gyerekek miatt nehezen kivitelezhető.
Mikor L. 5:00-kor ébredt (2,5 óra alvás után), alig bírtam magamhoz térni.. 7-kor le tudtam rakni aludni, gondoltam most eljött az én időőőm, tűztem aludni. Erre felébredtek a fiaim. Úgyhogy fogtam magam, futócucc fel, apa felébreszt, anya el...
Az pedig leírhatatlan, hogy milyen jót tesz a friss levegő, a gyönyörű természet, a Dunaillat és 17 km. Olyan energiával tölt fel, amivel más nem tud.
A hetet a tervezett 44 km-rel zártam.

16.10.16. 17 km

 

 

 







A bejegyzés trackback címe:

https://ultrafutanya.blog.hu/api/trackback/id/tr4912171900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása