UltraFutAnya

37. hét - 4 futás 40,48 km

2016. szeptember 20. - ultrafutanya

Ezen a héten egyszer sem futottam babakocsival. L. mostanában 7:00 körül szokott ébredni, és csak később, olyan 9körül eszik. Viszont addigra úgy kifárad (főleg ha még a fiúkat is mi visszük reggel oviba), hogy evés közben teljesen bealszik. Pedig ezidáig úgy ment, hogy miután evett, még egy picit ébren volt, aztán szépen betettem a babakocsiba, és ott aludt el, miközben futottam. Hát most a héten ez megváltozott, mert úgy döntött, ő inkább ágyban alszik :)
Futni márpedig szeretnék, szóval a héten akkor jártam futni, mikor

a család még aludt.. Nagyjából 4körül szoktam etetni L.-t, 5kor visszafekszem picit az ágyba, és 5:45kor kelek, majd megyek futni... Nem könnyű, de ha nem futnék, az jobban zavarna ;)

Laza futóhetet tartottam a múltheti Wizzair miatt.
Az edzéseim javarészét továbbra is a zsírégető zónában végzem, azaz a max pulzus 60-70%-án. Ami viszont nagyon feldobott, az az, hogy az órám szerint jó úton járok, mert az eddigi Good, vagy Very good Running Indexem a héten átment Elite-be :))))

16.09.14. 11,15 km
16.09.16. 8,68 km
16.09.17. 8,59 km
16.09.18. 12,06 km

Jövő hétre pedig egy igazi kihívást tartogatok, remélem sikerül... szénné izgulom magam :)))))

És akkor jöjjenek a képek

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ultrafutanya.blog.hu/api/trackback/id/tr1612171948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása