UltraFutAnya

Ami 9 hónap alatt feljött, az 5 hónap alatt lement - Új fejezet kezdődik

2016. augusztus 29. - ultrafutanya




L. 5 hónapos. Nekem pedig sikerült leadnom a 17 kilót, amit a terhesség alatt szedtem fel. Jelenleg 62 kiló vagyok, és ahogy azt gondoltam, teljesen elégedetlen. Valahogy minden szülésem után úgy éreztem, és ez most sincs másképp, hogy hiába sikerült visszanyernem a terhesség előtti súlyomat, más lett az elosztás, megváltozott a testem, röviden: most 62 kilósan úgy nézek ki, mint a harmadik gyerek előtt 65 kilósan... Persze ehhez hozzájön némi velemszületett

testképzavar is, de elhatároztam: tovább szeretnék fogyni. Most a futás miatt nyilván nagyobb izomtömeggel rendelkezem, mint korábban, és ugye az izom nehezebb, mint a zsír, tehát nem is igazán fogyni, hanem formálódni szeretnék.

Íme az okok:

1. Szeretnék gyorsulni a futásban. A Panorámafutáson megmutattam magamnak, hogy fejlődőképes egyed vagyok, de amíg ennyi zsír van rajtam, addig nem fog menni a gyorsulás, hiszen minél nehezebb vagyok, annál nehezebb magamat cipelni. :)

2. Nemrég megvilágosodtam, és rájöttem arra, hogy a későbbiekben a sporttal szeretnék foglalkozni. Márpedig aki a sporttal foglalkozik, annak nem buggyanhat ki a hashája, mikor előre hajol. Mégis mennyire lennék így hiteles? :DD Na ugye...

Továbbra sem eszem se finomlisztet, se cukrot, de ezekről hamarosan írok bővebben.


:)

A bejegyzés trackback címe:

https://ultrafutanya.blog.hu/api/trackback/id/tr8612171954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása